ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

ساخت فروشگاه و فروش فایل آموزشی

فروشگاه خودت رو بساز

ساخت فروشگاه فروش فایل آموزشی رایگان : شهر آموزش 24 بر خلاف سایت های مشابه به صورت تخصصی بر روی دوره های آموزشی تمرکز دارد . پس اگر توان تولید فایل های آموزشی را دارید و یا فایل آموزشی ، جزوه های دانشجویی ، پایان نامه ، کاربینی ، کارورزی و در کل هر موضوع درسی و آموزشی برای فروش دارید معطل نکنید و هر چه زودتر از امکانات بی نظیری که در این سایت به صورت رایگان برایتان فراهم شده استفاده نمایید. اگر می خوای فروشگاه بگیری موقع ثبت نام تیک من یک فروشنده هستم رو بزن تا پس از ورود به سایت به داشبورد فروشگاه خودت هدایت بشی . پس اول با دقت این صفحه رو بخون ، سپس از طریق لینک زیر تو سایت ثبت نام کن و فروشگاه خودتو کاملا رایگان تحویل بگیر
فایلهاتو بفروش

مفتخریم که در این مجموعه میزبان شما عزیزان هستیم . تمام سعی ما بر این است که مکان امنی را برای فروشنده و خریدار ایجاد کنیم تا فروشنده با خیال راحت محصولات خود را تولید کرده ، در مکانی امن و مطمئن به فروش رساند . (یا محصولات ما را بفروش رساند) . و خریدار نیز در مکانی مطمئن با اعتماد کامل خرید خود را انجام دهد .

ساخت فروشگاه در شهر آموزش 24 : فروشگاه فروش فایل آموزشی حرفه ای و اختصاصی خودتو از شهر آموزش 24 به صورت رایگان بگیر و کسب و کارتو شروع کن اگر کسب و کار داری ؛ فروشتو ده برابر کن

 

چرا باید در شهر آموزش 24 فروشگاه بسازید :

 

شهر آموزش 24 چند مزیت عمده دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می کنیم :

 

  • شهر آموزش 24 یکی از سایت های زیرمجموعه گیلان گرافیک “گروه طراحان گیلان گرافیک” می باشد . گیلان گرافیک با سابقه کار 25 سال در فضای حقیقی و 15 سال در فضای مجازی مخاطبین ثابت و وفاداری کسب کرده که به مجموعه های ما اطمینان دارند .
  • شهر آموزش 24 چند ویدیو آموزشی تهیه کرده که کار با پنل را به شما نشان می‌دهد ، دو ویدئو از این آموزش در رابطه با سئو فروشگاه شما است گه در رابطه با تحقیق کلمات کلیدی ، انتخاب کلمات کلیدی ، مطالب بهینه شده و … توضیحات کاملی در این ویدئوها ارائه شده است .
  • شهر آموزش 24 به صورت رایگان به شما فضای ذخیره سازی و یک زیردامنه به نام خودتان نیز می‌دهد و به چیز دیگری احتیاج ندارید .
  • کلیه پرداخت های شهر آموزش 24 با درگاه امن زرین پال پشتیبانی می شود .
  • شهر آموزش 24 دارای سرورهای ابری است و فروشگاه شما بلافاصله بالا می‌آید .
  • شهر آموزش 24 کاملاً ایمن است و هیچ خطری فروشگاه شما را تهدید نمی‌کند.

چرا با ساخت فروشگاه در شهر آموزش 24 فروشتان ده برابر می شود ؟

 

  • شما وقتی در شهر آموزش 24 به عنوان فروشنده ثبت نام می کنید ، بلافاصله یک فروشگاه فروش فایل حرفه ای که آدرس ، لوگو ، بنر ، مشخصات تماس و … همه چیز آن به نام خودتان است و می توانید فروشگاه خود را به دلخواه شخصی سازی کنید را از شهر آموزش 24 به صورت رایگان و اتوماتیک تحویل می گیرید و می توانید محصولات خود را در فروشگاه درج کنید .
  • برای بالا بردن فروشتان ؛ محصولات شما به غیر از فروشگاه شخصی خودتان (که از شهر آموزش 24 گرفته اید) در صفحه اصلی و دسته بندی های شهر آموزش 24 نیز نمایش داده می شوند .
  • کلیه آموزش ها و دوره های شهر آموزش 24 در سایت ترب و ایران مارکت نیز به نمایش در می آیند که این مورد به تنهایی فروش شما را چند برابر خواهد کرد . به محض تکمیل فروشگاه خود می توانید درخواست نمایش محصولات در ترب و … را ثبت کنید .
  • جدا از شهر آموزش 24 شما در داشبورد مدیریت فروشگاه خود نیز امکان درج توضیحات فروشگاه و کلمات کلیدی فروشگاه را دارید که این مورد به بیشتر دیده شدن شما کمک شایانی خواهد کرد.
  • کلمات کلیدی شهر آموزش 24 در صفحات اول گوگل باز می شوند ، محصولات فروشگاه شما نیز طی مدت کمی به صفحه اول گوگل راه می یابند .
  • در تمامی مراحل کارشناسان فنی شهر آموزش 24 در کنار شما هستند تا سئوالات و ابهامات شما را برطرف نمایند . و …

این موارد تنها بخش کوچکی از مزایای ساخت فروشگاه با شهر آموزش 24 است. دیگر تصمیم با خودتان است که چه روشی را برای راه‌اندازی فروشگاه خودانتخاب کنید.

 

چند ده میلیون برای ساخت فروشگاه هزینه کنید و یا به صورت رایگان از امکانات بی نظیر شهر آموزش 24 استفاده کنید .

 

پیشنهاد می‌کنم امکانات شهر آموزش 24 را با سایر سایت های مشابه مقایسه کنید تا خودتان متوجه شوید که شهر آموزش 24 از چه ارزش بالایی برخوردار است .

سئوالات متداول :

کلیه مراحل ساخت فروشگاه در شهر آموزش 24 از راه اندازی و شخصی سازی تا درج محصول و حتی فروش محصول رایگان می باشد . شما می توانید به صورت کاملا رایگان از امکانات بی نظیری که برایتان در سایت قرار داده شده استفاده کرده و لذت ببرید . هر وقت محصولی به فروش رفت ، شهر آموزش 24 به عنوان کارمزد درصدی از فروش شما را کسر می کند .

بیس فعالیت شهر آموزش 24 آموزشی است . شما می توانید آموزش نصب ، راه اندازی و آموزش کار با افزونه یا … تولید کنید و در کنار آموزش نسخه پرو افزونه ، قالب یا … نیز در بسته دانلودی برای مشتری قرار دهید . یعنی شما افزونه را به همراه آموزش آن بفروش رسانید .

جهت درک بهتر لینک زیر را مشاهده فرمایید :

لینک نمونه محصول (افزونه جوملا)

پرداخت کارمزد فروش اجباری نیست ، دوستانی که تمایل ندارند کارمزد فروش پرداخت کنند می تواند به صورت سالانه مبلغی را به صورت ثابت پرداخت کرده و دیگر کارمزد فروش پرداخت نکنند .

جهت پرداخت مبلغ ثابت به جای کارمزد : (با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید)

در داشبورد فروشگاه شما گزارشات کاملی از فروش فروشگاهتان موجود می باشد که همه چیز را با جزئیات شرح می دهد . هر مقدار که فروش کنید در حسابتان ثبت می شود و توسط شما قابل رویت است .

هر وقت بخواهید (روزی یک بار) می توانید درخواست برداشت ثبت کنید و مبلغ مورد نظر را به کیف پول شخصی و یا حساب شخصی خود انتقال دهید .

پس از ثبت درخواست مبلغ درخواست شده طی مدت یک تا سه ساعت به حساب شما انتقال پیدا می کند .

شهر آموزش 24 نصف کارمزد سایت های مشابه را از شما اخذ می کند . شما بابت کلیه امکاناتی که از ما دریافت می کنید تنها بیست درصد از فروش خود را به عنوان کارمزد پرداخت می نمایید .

preloader