ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را آغاز کنیم ؟

وبلاگ نیما مجتبایی 26 اردیبهشت 1403
چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را آغاز کنیم ؟

یکی از ده ها ابزاری که در افزایش ترافیک سایت شما موثر هستند شبکه های اجتماعی می باشند . شبکه های اجتماعی پتانسیل فوق العاده ای در کسب بازدید برای وبسایت یا فروشگاه اینترنتی شما دارند . یکی از این شبکه ها اینستاگرام است .

اینستاگرام چیست ؟ چگونه باید از آن استفاده کرد ؟ اصلا می تواند برای ما مفید باشد ، یا نه ؟ آیا می شود از اینستاگرام در بازار ایران استفاده کرد ؟ آیا می شود از اینستاگرام در شرایط فعلی بهره برد ؟ آیا می توان از اینستاگرام نتایجی بدست آورد که بتوانیم با آن کسب و کار خود را تغییر دهیم ؟

خوشبختانه اینستاگرام در کشورمان مخاطبین بی شماری دارد و این فرهنگ هم بین کاربران ایرانی جا افتاده که شبکه های اجتماعی ، خاصه اینستاگرام می تونه بازدهی خیلی خوبی داشته باشه و صرفا برای تفریح نیست و می توان از آن استفاده های بهتری هم کرد .

ما در این مقاله به شما می گیم که چطور می تونید با اینستاگرام کسب و کار خودتونو رونق بدید و نتایج شگفت انگیزی بدست بیارید .

چندین نکته رو آماده کردیم تا در رابطه با اون ها باهاتون صحبت کنیم .

پس از ساخت صفحه ی اینستاگرام همیشه دغدغه ی افراد اینه که حالا چطور باید فالور بگیریم ؟ در اوایل کار شما می تونید با فالو کردن دوستانتون و دوستانی که در فیسبوک دارید تعداد خاصی فالور رو بدست بیارید و بعد از اون با روش هایی که بهتون توضیح می دم فالورهاتونو بیشتر کنید و نتایج بهتری بگیرید .

تمرکز ما در این آموزش بیشتر بر روی پروفایل های شرکتی و تجاری است . که از طریق آن ها بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را رونق دهید .

چطور باید این کار را انجام دهیم ؟ با تولید محتوای ارزشمند

شما باید به طور مستمر محتوا تولید کنید و در پیج اینستاگرام خودتان قرار دهید . محتوای شما عکس و فیلم هایی است که شما آن ها را از طریق نرم افزار اینستاگرام در صفحه ی شخصی خودتان قرار می دهید و به راحتی می توانید آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید .

مطلب مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید با کاربران خود در ارتباط باشید . پس از بروزرسانی پیجتان ممکن است دوستانتان در بخش نظرات برایتان کامنت بگذارند و با شما ارتباط برقرار کنند . سعی کنید حتما ارتباط خوبی با کاربران خود برقرار کنید و دوستانه و صمیمی به کامنت ها پاسخ دهید .

پس برقراری ارتباط مستمر و تولید محتوای مفید و مستمر دو نکته ی مهم و اساسی است که باید آن را جدی بگیرید .

پس از انجام این دوکار ، توصیه می کنم عکس های با کیفیتی تهیه کنید و با کپشنی مناسب و مفید در پیج خود قرار دهید .

اینستاگرام تقریبا یک محیط هنری است . عکس های با کیفیت افراد را بیشتر ترغیب می کند که پست شما را لایک کنند . باید یا محتوای خیلی خوبی ارائه دهید و یا کیفیت بالایی ارائه دهید .

پست های شما باید چگونه باشد ؟

اخبار شرکت یا کسب و کارتان اولین گزینه ای است که می توانید در اینستاگرامتان از آن استفاده کنید . فعالیت هایی که تا کنون کردید ، محصولاتی که تولید می کنید .، مطالبی را که جدیدا در وبسایتتان قرار دادید .

آخرین مشتریان شما چه کسانی بودند ؟ آیا فرد خاصی از شما خرید کرده ؟ می توانید حتی عکس آن فرد را گرفته و در پیج خود قرار دهید و حتی نظر اون مشتری رو در باره ی خودتون در کپشن بذارید .

با انجام دادن این کارها خیلی راحت تر می توانید بروزرسانی پیج خود را انحام دهید .

به شما پیشنهاد می کنم از call to action در عکس هایتان استفاده کنید . عکس های شما هر چه باشند شما باید در آن افراد را ترغیب به مشارکت کنید . هر عکسی که قرار می دهید سعی کنید یک call to action داشته باشد .

call to action چیست ؟

call to action یعنی شما از فردی می خواهید که یک کاری را انجام دهد . به طور مثال از او می خواهید تا عکس شما را لایک کند یا با دوستش به اشتراک بگذارد .

یا از او می خواهید تا پس از لایک پست شما به پروفایلتان رفته و بر روی لینک دامنه ی شما کلیک کنند و از سایتتون فایلی دانلود کنند .

اگر به کسب درآمد از اینترنت علاقه مند هستید دوره اموزشی کسب درآمد از اینترنت چند برابر حقوق یک کارمند مشاهده نمایید . و با ثبت نام در این دوره عضو آکادمی ثروت سازان شوید .

نیما مجتبایی

طراح ، گرافیست ، طراح سایت ، برنامه نویس تحت وب ، کارشناس سئو ، کارشناس بازاریابی و فروش اینترنتی ، کارشناس چاپ و تبلیغات . نویسنده ، روزنامه نگار ، شاعر ، ترانه سرا ، آهنگ ساز با بیش از 25 سال سابقه در حال حاضر : مدیر و موسس شهر آموزش 24 ، مدیر و موسس گیلان گرافیک ، صاحب و سردبیر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر ، مدیر انفورماتیک شرکت تدبیر سبز شمال ، مشاور مطبوعاتی و تبلیغاتی گروه صنعتی پیشروتاب (دکتر برق لامع) . سابقه فعالیت در گذشته : مدیر فرهنگی هنری انجمن دیابت ، سردبیر نشریات آزاداندیشان و اقتصاد پویا ، خبرنگار ویژه روزنامه اعتماد در گیلان ، رییس روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گیلان ، سرپرست روزنامه های اندیشه نو و ملت ما در استان گیلان و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

بازاریابی و فروش اینترنتی

بازاریابی وفروش اینترنتی

نیما مجتبایی 26 اردیبهشت 1403
دانلود آهنگ های بدون حق کپی رایت

دانلود آهنگ های بدون حق کپی رایت

نیما مجتبایی 26 خرداد 1403
چرابایدسایت داشته باشم؟

چرابایدسایت داشته باشم؟

نیما مجتبایی 25 اردیبهشت 1403