یکی از ده ها ابزاری که در افزایش ترافیک سایت شما موثر هستند شبکه های اجتماعی می باشند . شبکه های اجتماعی پتانسیل فوق العاده ای در کسب بازدید برای وبسایت یا فروشگاه اینترنتی شما دارند . یکی از این شبکه ها اینستاگرام است .
اینستاگرام چیست ؟ چگونه باید از آن استفاده کرد ؟ اصلا می تواند برای ما مفید باشد ، یا نه ؟ آیا می شود از اینستاگرام در بازار ایران استفاده کرد ؟ آیا می شود از اینستاگرام در شرایط فعلی بهره برد ؟ آیا می توان از اینستاگرام نتایجی بدست آورد که بتوانیم با آن کسب و کار خود را تغییر دهیم ؟
خوشبختانه اینستاگرام در کشورمان مخاطبین بی شماری دارد و این فرهنگ هم بین کاربران ایرانی جا افتاده که شبکه های اجتماعی ، خاصه اینستاگرام می تونه بازدهی خیلی خوبی داشته باشه و صرفا برای تفریح نیست و می توان از آن استفاده های بهتری هم کرد .
ما در این مقاله به شما می گیم که چطور می تونید با اینستاگرام کسب و کار خودتونو رونق بدید و نتایج شگفت انگیزی بدست بیارید .
چندین نکته رو آماده کردیم تا در رابطه با اون ها باهاتون صحبت کنیم .
پس از ساخت صفحه ی اینستاگرام همیشه دغدغه ی افراد اینه که حالا چطور باید فالور بگیریم ؟ در اوایل کار شما می تونید با فالو کردن دوستانتون و دوستانی که در فیسبوک دارید تعداد خاصی فالور رو بدست بیارید و بعد از اون با روش هایی که بهتون توضیح می دم فالورهاتونو بیشتر کنید و نتایج بهتری بگیرید .
تمرکز ما در این آموزش بیشتر بر روی پروفایل های شرکتی و تجاری است . که از طریق آن ها بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را رونق دهید .
چطور باید این کار را انجام دهیم ؟ با تولید محتوای ارزشمند
شما باید به طور مستمر محتوا تولید کنید و در پیج اینستاگرام خودتان قرار دهید . محتوای شما عکس و فیلم هایی است که شما آن ها را از طریق نرم افزار اینستاگرام در صفحه ی شخصی خودتان قرار می دهید و به راحتی می توانید آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید .
مطلب مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید با کاربران خود در ارتباط باشید . پس از بروزرسانی پیجتان ممکن است دوستانتان در بخش نظرات برایتان کامنت بگذارند و با شما ارتباط برقرار کنند . سعی کنید حتما ارتباط خوبی با کاربران خود برقرار کنید و دوستانه و صمیمی به کامنت ها پاسخ دهید .
پس برقراری ارتباط مستمر و تولید محتوای مفید و مستمر دو نکته ی مهم و اساسی است که باید آن را جدی بگیرید .
پس از انجام این دوکار ، توصیه می کنم عکس های با کیفیتی تهیه کنید و با کپشنی مناسب و مفید در پیج خود قرار دهید .
اینستاگرام تقریبا یک محیط هنری است . عکس های با کیفیت افراد را بیشتر ترغیب می کند که پست شما را لایک کنند . باید یا محتوای خیلی خوبی ارائه دهید و یا کیفیت بالایی ارائه دهید .
پست های شما باید چگونه باشد ؟
اخبار شرکت یا کسب و کارتان اولین گزینه ای است که می توانید در اینستاگرامتان از آن استفاده کنید . فعالیت هایی که تا کنون کردید ، محصولاتی که تولید می کنید .، مطالبی را که جدیدا در وبسایتتان قرار دادید .
آخرین مشتریان شما چه کسانی بودند ؟ آیا فرد خاصی از شما خرید کرده ؟ می توانید حتی عکس آن فرد را گرفته و در پیج خود قرار دهید و حتی نظر اون مشتری رو در باره ی خودتون در کپشن بذارید .
با انجام دادن این کارها خیلی راحت تر می توانید بروزرسانی پیج خود را انحام دهید .
به شما پیشنهاد می کنم از call to action در عکس هایتان استفاده کنید . عکس های شما هر چه باشند شما باید در آن افراد را ترغیب به مشارکت کنید . هر عکسی که قرار می دهید سعی کنید یک call to action داشته باشد .
call to action چیست ؟
call to action یعنی شما از فردی می خواهید که یک کاری را انجام دهد . به طور مثال از او می خواهید تا عکس شما را لایک کند یا با دوستش به اشتراک بگذارد .
یا از او می خواهید تا پس از لایک پست شما به پروفایلتان رفته و بر روی لینک دامنه ی شما کلیک کنند و از سایتتون فایلی دانلود کنند .
اگر به کسب درآمد از اینترنت علاقه مند هستید دوره اموزشی کسب درآمد از اینترنت چند برابر حقوق یک کارمند مشاهده نمایید . و با ثبت نام در این دوره عضو آکادمی ثروت سازان شوید .
دیدگاهتان را بنویسید