ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را آغاز کنیم ؟

وبلاگ نیما مجتبایی 26 اردیبهشت 1403
چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را آغاز کنیم ؟

یکی از ده ها ابزاری که در افزایش ترافیک سایت شما موثر هستند شبکه های اجتماعی می باشند . شبکه های اجتماعی پتانسیل فوق العاده ای در کسب بازدید برای وبسایت یا فروشگاه اینترنتی شما دارند . یکی از این شبکه ها اینستاگرام است .

اینستاگرام چیست ؟ چگونه باید از آن استفاده کرد ؟ اصلا می تواند برای ما مفید باشد ، یا نه ؟ آیا می شود از اینستاگرام در بازار ایران استفاده کرد ؟ آیا می شود از اینستاگرام در شرایط فعلی بهره برد ؟ آیا می توان از اینستاگرام نتایجی بدست آورد که بتوانیم با آن کسب و کار خود را تغییر دهیم ؟

خوشبختانه اینستاگرام در کشورمان مخاطبین بی شماری دارد و این فرهنگ هم بین کاربران ایرانی جا افتاده که شبکه های اجتماعی ، خاصه اینستاگرام می تونه بازدهی خیلی خوبی داشته باشه و صرفا برای تفریح نیست و می توان از آن استفاده های بهتری هم کرد .

ما در این مقاله به شما می گیم که چطور می تونید با اینستاگرام کسب و کار خودتونو رونق بدید و نتایج شگفت انگیزی بدست بیارید .

چندین نکته رو آماده کردیم تا در رابطه با اون ها باهاتون صحبت کنیم .

پس از ساخت صفحه ی اینستاگرام همیشه دغدغه ی افراد اینه که حالا چطور باید فالور بگیریم ؟ در اوایل کار شما می تونید با فالو کردن دوستانتون و دوستانی که در فیسبوک دارید تعداد خاصی فالور رو بدست بیارید و بعد از اون با روش هایی که بهتون توضیح می دم فالورهاتونو بیشتر کنید و نتایج بهتری بگیرید .

تمرکز ما در این آموزش بیشتر بر روی پروفایل های شرکتی و تجاری است . که از طریق آن ها بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را رونق دهید .

چطور باید این کار را انجام دهیم ؟ با تولید محتوای ارزشمند

شما باید به طور مستمر محتوا تولید کنید و در پیج اینستاگرام خودتان قرار دهید . محتوای شما عکس و فیلم هایی است که شما آن ها را از طریق نرم افزار اینستاگرام در صفحه ی شخصی خودتان قرار می دهید و به راحتی می توانید آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید .

مطلب مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید با کاربران خود در ارتباط باشید . پس از بروزرسانی پیجتان ممکن است دوستانتان در بخش نظرات برایتان کامنت بگذارند و با شما ارتباط برقرار کنند . سعی کنید حتما ارتباط خوبی با کاربران خود برقرار کنید و دوستانه و صمیمی به کامنت ها پاسخ دهید .

پس برقراری ارتباط مستمر و تولید محتوای مفید و مستمر دو نکته ی مهم و اساسی است که باید آن را جدی بگیرید .

پس از انجام این دوکار ، توصیه می کنم عکس های با کیفیتی تهیه کنید و با کپشنی مناسب و مفید در پیج خود قرار دهید .

اینستاگرام تقریبا یک محیط هنری است . عکس های با کیفیت افراد را بیشتر ترغیب می کند که پست شما را لایک کنند . باید یا محتوای خیلی خوبی ارائه دهید و یا کیفیت بالایی ارائه دهید .

پست های شما باید چگونه باشد ؟

اخبار شرکت یا کسب و کارتان اولین گزینه ای است که می توانید در اینستاگرامتان از آن استفاده کنید . فعالیت هایی که تا کنون کردید ، محصولاتی که تولید می کنید .، مطالبی را که جدیدا در وبسایتتان قرار دادید .

آخرین مشتریان شما چه کسانی بودند ؟ آیا فرد خاصی از شما خرید کرده ؟ می توانید حتی عکس آن فرد را گرفته و در پیج خود قرار دهید و حتی نظر اون مشتری رو در باره ی خودتون در کپشن بذارید .

با انجام دادن این کارها خیلی راحت تر می توانید بروزرسانی پیج خود را انحام دهید .

به شما پیشنهاد می کنم از call to action در عکس هایتان استفاده کنید . عکس های شما هر چه باشند شما باید در آن افراد را ترغیب به مشارکت کنید . هر عکسی که قرار می دهید سعی کنید یک call to action داشته باشد .

call to action چیست ؟

call to action یعنی شما از فردی می خواهید که یک کاری را انجام دهد . به طور مثال از او می خواهید تا عکس شما را لایک کند یا با دوستش به اشتراک بگذارد .

یا از او می خواهید تا پس از لایک پست شما به پروفایلتان رفته و بر روی لینک دامنه ی شما کلیک کنند و از سایتتون فایلی دانلود کنند .

اگر به کسب درآمد از اینترنت علاقه مند هستید دوره اموزشی کسب درآمد از اینترنت چند برابر حقوق یک کارمند مشاهده نمایید . و با ثبت نام در این دوره عضو آکادمی ثروت سازان شوید .

نیما مجتبایی

طراح ، گرافیست ، طراح سایت ، برنامه نویس تحت وب ، کارشناس سئو ، کارشناس بازاریابی و فروش اینترنتی ، کارشناس چاپ و تبلیغات . نویسنده ، روزنامه نگار ، شاعر ، ترانه سرا ، آهنگ ساز با بیش از 25 سال سابقه در حال حاضر : مدیر و موسس شهر آموزش 24 ، مدیر و موسس گیلان گرافیک ، صاحب و سردبیر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر ، مدیر انفورماتیک شرکت تدبیر سبز شمال ، مشاور مطبوعاتی و تبلیغاتی گروه صنعتی پیشروتاب (دکتر برق لامع) . سابقه فعالیت در گذشته : مدیر فرهنگی هنری انجمن دیابت ، سردبیر نشریات آزاداندیشان و اقتصاد پویا ، خبرنگار ویژه روزنامه اعتماد در گیلان ، رییس روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گیلان ، سرپرست روزنامه های اندیشه نو و ملت ما در استان گیلان و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دانلود آهنگ های بدون حق کپی رایت

دانلود آهنگ های بدون حق کپی رایت

نیما مجتبایی 26 خرداد 1403
بازاریابی و فروش اینترنتی

بازاریابی وفروش اینترنتی

نیما مجتبایی 26 اردیبهشت 1403
چرابایدسایت داشته باشم؟

چرابایدسایت داشته باشم؟

نیما مجتبایی 25 اردیبهشت 1403
preloader